Kuinka peruutan tilauksen tai tuotteen?

Kuinka peruutan tilauksen tai tuotteen?

Tilasitko väärän tuotteen tai muutit mieltäsi? Voit perua kaikki tuotteet tililläsi niin kauan, kuin tilaustasi ei ole pakattu varastollamme. Valitse tilaus ja napsauta kohdasta “Peruuta tuotteita”:

Sen jälkeen voit valita tuotteet, jotka haluat perua ja peruutuksen syyn. Jos haluat perua koko tilauksen, valitset vain kaikki tuotteet. Vahvista sen jälkeen peruutus.

Huomaa, että osaperuutustilanteessa peruttujen tuotteiden summa hyvitetään heti, kun loput tilauksestasi on lähetetty varastoltamme.

Etkö voi perua tilaustasi? Siinä tapauksessa tilaustasi käsitellään jo varastollamme. Peruuttaminen ei ole enää mahdollista.

Saatat kuitenkin pitää tilaamistasi tuotteista! Jos niin ei ole, voit palauttaa veloituksetta tuotteet, joita et halua pitää. Tai voit kieltäytyä vastaanottamasta pakettia.

Huomaa: kun tilauksesi on peruttu, emme voi perua peruutusta. Voit tilata tuotteita uudelleen vain niin kauan, kuin tarjous on voimassa ja haluamasi tuotteet ovat vielä verkossa.

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Ota meihin yhteyttä
Soita meille
09 42552617
Ei ylimääräisiä kustannuksia perushintojen lisäksi
Avoinna ma-pe 8 - 18
Lähetä meille viestiKäytä yhteydenottolomakettamme lähettääksesi meille viestin. Vastauksen saamiseen voi kulua päivä tai pari.
Lähetä viesti