UKK Etusivu - Henkilötietosi

Henkilötietosi

Kuinka poistan oman tilini?

Ikävä kuulla, että olet päättänyt lopettaa asiakkuutesi Zalandolla. Mikäli haluat lopettaa vain uutiskirjeen tilaamisen, mutta säilyttää asiakastilisi meillä, voit tehdä sen täältä. Seuraavat ehdot ...Lue lisää

Kuinka voin nollata salasanani, jos olen unohtanut sen?

1. Siirry kirjautumissivulle. Salasanakentän alapuolella näet kysymyksen Unohditko salasanasi? Napsauta sitä ja syötä sähköpostiosoitteesi annettuun kenttään. 2. Hetken päästä saat meiltä sähköpostia. Sähköposti sisältää ...Lue lisää

Kuinka voin muuttaa tilini henkilötietoja?

Voit muuttaa nimesi, sähköpostiosoitteesi, salasanasi tai tallennetun toimitus- ja laskutusosoitteet asiakastilisi kohdassa “Omat tiedot”. Jos olet unohtanut salasanasi, napsauta kohtaa “Unohditko salasanan?” sisään kirjautuessasi. ...Lue lisää

Tilin suojaustoimenpiteet

Miksi minua pyydetään vahvistamaan tilini koodilla tai kirjautumaan uudelleen sisään? Tiedämme, että turvallisuus ja suojaus ovat tärkeitä asiakkaillemme ja siksi parannamme jatkuvasti turvatoimiamme. Sivustomme ...Lue lisää

Ongelmia vahvistuskoodin kanssa

Ennen kuin voimme aktivoida asiakastilisi, haluamme vahvistaa sähköpostiosoitteesi. Olemme lähettäneet sinulle tätä varten kuusinumeroisen vahvistuskoodin sähköpostiisi. Mitä teen, jos en saanut koodia? Tarkista, että annoit ...Lue lisää