Voinko palauttaa useampia kuin yhden tilauksen samassa paketissa?
Jos tahdot palauttaa tuotteita useista eri tilauksista, voit lähettää ne meille yhdessä paketissa. Laita vain kaikki täytetyt palautuslomakkeet pakettiin ja liimaa joku palautustarroista paketin ...Lue lisää
Kuinka voin palauttaa tuotteita?
Voit palauttaa tuotteet alkuperäisessä kunnossa 31 päivän kuluessa toimituksesta. Tänä aikana palautusetiketti on käytettävissä tililläsi.
Näin palautat tuotteen:
1. Kirjaudu tilillesi käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi.
2. Voit ...Lue lisää
Saanko ilmoituksen, kun palautukseni on vastaanotettu?
Tietysti! Heti, kun palauttamasi tuotteet saapuvat ja ne on käsitelty varastollamme, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan palautuksen saapuminen. Tähän voi kulua enintään 10 arkipäivää ...Lue lisää
Kuinka kauan minulla on aikaa palauttaa tuotteet?
Jos haluat palauttaa yhden tai useampia tuotteita, sinulla on 31 päivää aikaa tehdä se. 31 päivän jakso alkaa siitä, kun tilauksesi on toimitettu. ...Lue lisää
Milloin saan hyvitykseni?
Suoritamme hyvityksen heti, kun olemme kirjanneet ja tarkastaneet palautuksesi varastollamme. Palautusprosessissa kestää enintään 10 arkipäivää alkaen siitä päivästä, kun paketti on jätetty PostNordille. ...Lue lisää
Onko minun maksettava kuljetuskustannukset, jos haluan palauttaa yhden tai useampia tuotteita?
Me maksamme palautuskulut. Tulosta palautuslomake ja liimaa palautustarra pakettiisi.
Löydät palautuslomakkeen kohdasta “Tilaukset & palautukset” omalla tililläsi.
Vie paketti sen jälkeen lähimpään PostNordin toimipisteeseen. Siellä se ...Lue lisää
Mitä minun pitäisi tehdä, jos minulla ei ole tulostinta, jolla tulostaa palautustarra?
Jos sinulla ei ole tulostinta käytettävissäsi, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, joka mielellään lähettää palautuslomakkeen sinulle postitse. ...Lue lisää