UKK Etusivu - Tilaukset

Tilaukset

En ole tyytyväinen tilattuun tuotteeseen ja haluaisin lähettää valituksen. Kuinka minun pitäisi edetä?

Pahoittelemme, jos tuote saapui sinulle vahingoittuneena tai viallisena! Ilmoita tästä meille klikkaamalla alla olevaa painiketta. Täytä lomakkeeseen kaikki pyydetyt tiedot, jotta voimme ratkaista asian mahdollisimman ...Lue lisää

Kuinka tilausprosessi tarkalleen toimii?

Selaa tarjouksiamme ja valitse suosikkituotteesi. Kun olet laittanut tuotteen ostoskoriisi, varaus on voimassa 20 minuutin ajan. Kuulostaako stressaavalta? Laita toinen tuote ostoskoriisi ja varausaika ...Lue lisää

Mikä Lounge by Zalandolta tilattujen tuotteiden takuuaika on?

Kaikilla meiltä tilaamillasi tuotteilla on kahden vuoden lakisääteinen takuu. Tämä kahden vuoden jakso alkaa siitä päivästä, kun vastaanotat tilauksesi. Jos saamissasi tuotteissa on vikaa, ...Lue lisää

Kuinka peruutan tilauksen tai tuotteen?

Tilasitko väärän tuotteen tai muutit mieltäsi? Voit perua kaikki tuotteet tililläsi niin kauan, kuin tilaustasi ei ole pakattu varastollamme. Valitse tilaus ja napsauta kohdasta ...Lue lisää

Haluaisin tilata tuotteen, mutta se on “väliaikaisesti varattu/loppuunmyyty”. Mitä tämä tarkoittaa?

Jos tuote on väliaikaisesti varattu, se tarkoittaa, että toinen Lounge by Zalando -jäsen on laittanut tuotteen ostoskoriinsa. Ostoskori tyhjennetään 20 minuutin kuluttua. Tule takaisin ...Lue lisää

Tilaukseni on jo tehty, mutta haluaisin lisätä yhden tuotteen. Onko se mahdollista?

Teknisistä syistä emme voi tehdä muutoksia tilaukseesi sen jälkeen, kun olet tehnyt sen. Jos huomaat jonkin olevan vialla tai puuttuvan, voit perua tilauksesi ja ...Lue lisää

Valitettavasti olen tilannut väärän tuotteen (koko, väri). Onko tuotteita mahdollista vaihtaa tai tilata uudelleen?

Lounge by Zalandon valikoima ei ole pysyvä. Sen sijaan tilaamme tuotteet suoraan tavarantoimittajiltamme heti kampanjan päätyttyä. Siksi et valitettavasti voi vaihtaa tai tilata tuotteita ...Lue lisää

Kuinka voin olla varma, että tilaukseni on tehty onnistuneesti?

Hetki sen jälkeen kun olet lähettänyt tilauksesi, saat sähköpostitse vahvistusviestin, joka sisältää tilausnumerosi. Voit aina seurata tilauksesi tilaa tililläsi kohdassa Tilaukset & palautukset. Lisäksi ...Lue lisää